Тема: Фотомистецтво та реклама
У наш час складно уявити, що колись не існувало фотографій, адже тепер майже в кожній родині зберігається добірка сімейних фото.
Фотографія має на меті створення за допомогою фотоапарата зображень певних предметів, об'єктів, людей. Спочатку вона була монохромна, згодом виникла й кольорова.
Фотографія (від грец. «світло» та «пишу»)
сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, які мають на меті реєстрацію зображень об'єктів за допомогою світла.
Винахідниками фотографії є французи Жозеф Нісефор Ньєпс і Луї Жак Дагерр та англієць Вільям Генрі Фокс Телбот (1839)
Фотомистецтво - створення за допомогою технічних засобів зорового образу документального значення, художньо виразного і достовірного, що фіксує в застиглому зображенні мить дійсності.
Існує два напрями фотографії – документальна і художня.
Документальна фіксує миттєвості життя, об'єктивну реальність.
Художня втілює художній задум, авторський погляд на сцени й об'єкти, спеціально обрані або організовані для фотографування.
Винахідниками фотографії є французи Жозеф Нісефор Ньєпс і Луї Жак Дагерр та англієць Вільям Генрі Фокс Телбот (1839)
Фотомистецтво - створення за допомогою технічних засобів зорового образу документального значення, художньо виразного і достовірного, що фіксує в застиглому зображенні мить дійсності.
Існує два напрями фотографії – документальна і художня.
Документальна фіксує миттєвості життя, об'єктивну реальність.
Художня втілює художній задум, авторський погляд на сцени й об'єкти, спеціально обрані або організовані для фотографування.
Ансель Адамс - фотограф
Фотографія А.Адамса «Хребет Тітон і річка Снейк» увійшла до 116 робіт, обраних для занесення на золоту пластинку космічного корабля «Вояжер», який був запущений у космос, щоб передати іншим цивілізаціям інформацію про природу Землі.
Візуальна мова фотографії має свою специфіку.
Фотокомпозиція передбачає доцільне розташування об'єктів, елементів переднього плану і тла відповідно до вимог візуальної гармонії.
Техніка фотозйомки полегшує пошук задуманого образу, а сучасні технічні засоби спростили отримання якісного зображення.
До найпопулярніших жанрів фотомистецтва належать пейзаж, портрет і репортаж.
Усім їм притаманний документалізм – властивість, яка вперше увійшла в мистецтво з появою фотографії.
ПЕЙЗАЖ
ПОРТРЕТ
РЕПОРТАЖ
Фотографія А.Адамса «Хребет Тітон і річка Снейк» увійшла до 116 робіт, обраних для занесення на золоту пластинку космічного корабля «Вояжер», який був запущений у космос, щоб передати іншим цивілізаціям інформацію про природу Землі.
Візуальна мова фотографії має свою специфіку.
Фотокомпозиція передбачає доцільне розташування об'єктів, елементів переднього плану і тла відповідно до вимог візуальної гармонії.
Техніка фотозйомки полегшує пошук задуманого образу, а сучасні технічні засоби спростили отримання якісного зображення.
До найпопулярніших жанрів фотомистецтва належать пейзаж, портрет і репортаж.
Усім їм притаманний документалізм – властивість, яка вперше увійшла в мистецтво з появою фотографії.
ПЕЙЗАЖ
ПОРТРЕТ
РЕПОРТАЖ
У сучасній фотографії розрізняють такі напрями й стилі:
- плакатно-рекламний
- художньо-конструктивний декоративний
- символічний
- імпресіоністичний;
- етнографічно-соціологічний репортажний
Аерофотографія – напрям фотомистецтва, який дає можливість відчути себе птахом і побачити нашу планету з висоти пташиного лету.
Цікаво відкривати світ морів і океанів під час підводних фотозйомок. Дайвери знімають дивні підводні печери, риб, водорості.
На основі колажу, монтажу виник новий вид творчості – фото-арт, де фотографія стає частиною простору або пам'ятки про певну художню акцію, яку неможливо безпосередньо показати публіці.
В Україні відбуваються національні й міжнародні виставки, конкурси фотомистецтва для професіоналів і аматорів. Відомий фотохудожник Василь Пилип’юк заснував першу в нашій країні фотогалерею «Світло й тінь»
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Самостійно сфотографуйте цікаві куточки свого двору та організуйте в класі фотоконкурс "Весна на дворі! Весна в душі."
Тема: Фотомистецтво та реклама
Завдання:
- Це слово в перекладі означає "світло" та "пишу"
- Винахідниками фотографії є французи...
- Існує два напрямки фотографії ...
- Легенда американського і світового фотомистецтва, автор чорно-білих пейзажів є..
Реклама стала нині частиною повсякдення, без неї важко уявити сучасне життя. Вона створює віртуальний світ і залучає до нього споживача, формуючи його інтереси й потреби.
Реклама (від лат. «виголошую») - елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби.
За спрямованістю розрізняють рекламу:
- комерційну (бізнесову, товарну)
- соціальну (політичну, просвітницьку)
Залежно від території рекламу поділяють на:
- локальну (охоплює торговельний заклад або населений пункт)
- регіональну (певний регіон)
- загальнонаціональну (в межах однієї держави)
- міжнародну.
Реклама є комунікативним процесом, її сенс схоплюється миттєво і засвоюється на рівні підсвідомості. Для цього використовують спеціальні рекламні прийоми: повтори тексту, гіперболізація, креативні візуальні ідеї тощо.
Реклама існувала починаючи з античних глашатаїв, що сповіщали про театральні або спортивні видовища. Її вплив підвищився з поширенням друку. Стимулюючи прагнення людей до задоволення різних потреб, реклама сприяла продуктивності виробництва. Сучасні ЗМІ перетворили її на бізнес.
До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:
кіно, відео, телебачення;
До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:
радіо, періодичні друковані видання (газети, журнали)
Завдання:
- Це слово в перекладі означає "світло" та "пишу"
- Винахідниками фотографії є французи...
- Існує два напрямки фотографії ...
- Легенда американського і світового фотомистецтва, автор чорно-білих пейзажів є..
Реклама стала нині частиною повсякдення, без неї важко уявити сучасне життя. Вона створює віртуальний світ і залучає до нього споживача, формуючи його інтереси й потреби.
Реклама (від лат. «виголошую») - елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби.
За спрямованістю розрізняють рекламу:
- комерційну (бізнесову, товарну)
- соціальну (політичну, просвітницьку)
Залежно від території рекламу поділяють на:
- локальну (охоплює торговельний заклад або населений пункт)
- регіональну (певний регіон)
- загальнонаціональну (в межах однієї держави)
- міжнародну.
Реклама є комунікативним процесом, її сенс схоплюється миттєво і засвоюється на рівні підсвідомості. Для цього використовують спеціальні рекламні прийоми: повтори тексту, гіперболізація, креативні візуальні ідеї тощо.
Реклама існувала починаючи з античних глашатаїв, що сповіщали про театральні або спортивні видовища. Її вплив підвищився з поширенням друку. Стимулюючи прагнення людей до задоволення різних потреб, реклама сприяла продуктивності виробництва. Сучасні ЗМІ перетворили її на бізнес.
До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:
кіно, відео, телебачення;
До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:
радіо, періодичні друковані видання (газети, журнали)
радіо, періодичні друковані видання (газети, журнали)
До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:
поліграфічна продукція
зовнішня реклама
реклама на транспорті
ярмарки, виставки
Під час розповсюдження реклами поширюють складові елементи фірмового стилю виробника:
товарний знак або емблему
логотип
слоган
корпоративний колір
сувенірну продукцію
На мистецтві реклами позначаються художні стилі: модернізм і постмодернізм. На ранньому етапі її розвитку запозичували методи модерну (подання звичайних речей як предметів мистецтва технократичної краси)
Нині в рекламній творчості втілюють естетику урбанізму; відчутне захоплення кольором і лінією, як в абстракціоністів.
Нове ставлення до речей сприяло вивільненню кольору, який і дотепер є основним виражальним засобом реклами. Фантазію рекламістів збуджує «виразність беззмістовного», притаманна кубізму і сюрреалізму. Популярні засоби поп-арту, мінімалізму.
Прогрес технологій у галузях фотографії, поліграфії, комп'ютерній техніці дав поштовх рекламному дизайну. Щоб вплив на споживача був дієвішим, у рекламі використовують живопис, театр, кіно, телебачення, літературу, музику.
До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:
поліграфічна продукція
зовнішня реклама
реклама на транспорті
ярмарки, виставки
Під час розповсюдження реклами поширюють складові елементи фірмового стилю виробника:
товарний знак або емблему
логотип
слоган
корпоративний колір
сувенірну продукцію
На мистецтві реклами позначаються художні стилі: модернізм і постмодернізм. На ранньому етапі її розвитку запозичували методи модерну (подання звичайних речей як предметів мистецтва технократичної краси)
Нині в рекламній творчості втілюють естетику урбанізму; відчутне захоплення кольором і лінією, як в абстракціоністів.
Нове ставлення до речей сприяло вивільненню кольору, який і дотепер є основним виражальним засобом реклами. Фантазію рекламістів збуджує «виразність беззмістовного», притаманна кубізму і сюрреалізму. Популярні засоби поп-арту, мінімалізму.
Прогрес технологій у галузях фотографії, поліграфії, комп'ютерній техніці дав поштовх рекламному дизайну. Щоб вплив на споживача був дієвішим, у рекламі використовують живопис, театр, кіно, телебачення, літературу, музику.
Домашнє завдання:
- Підберіть та відтворіть з підручних засобів відому картину. Як зразок ознайомтесь з картиною вище. ⇧
- Підберіть та відтворіть з підручних засобів відому картину. Як зразок ознайомтесь з картиною вище. ⇧
Немає коментарів:
Дописати коментар